A Camp Divided
Jauh dari pengekstrakan, Kaiela memimpin pasukan melalui trek sukar meletakkan cabarannya dalam risiko. Ketegangan antara Adam dan Heather menyebabkan kem berbalah. Terdesak untuk protein, pilihan berisiko untuk selamat meletak Heather dalam bahaya.