I Kissed a Girl
Crystal membawa Candice ke air terjun romantik dan mula mendekatinya. Adakah rahsia yang terbongkar akan mencetuskan pengakhiran bagi Cass dan Jay? Pendekatan baru Bennett untuk Britt boleh menyebabkan masalah dengan Michael.