Gold Lady of Lake Mendota
Seorang wanita Wisconsin tidak menang loteri, tetapi dia dapat sejumlah besar wang dengan pelaburan bijak hingga lapan angka! Kini, David mempunyai belanjawan terbesar yang pernah diberikan kepadanya dan membantunya mencari rumah agam mega depan tasik!