Bustle to the 'Burbs
Seorang ibu gunakan tarikh lahir anaknya sebagai inspirasi untuk beli tiket, dan memenangi satu juta dolar! Dia bersedia keluar dari bandar ke pinggir bandar, dengan inventori yang rendah, David perlukan pesona tuahnya sendiri untuk cari rumah impiannya.