Millionaire Mama
Selepas membesarkan tiga anak perempuan di apartmen kecil di Miami, seorang ibu tunggal nak guna kemenangan berjuta-juta dolarnya di rumah impiannya. Dia mahu rumah banglo, tetapi David tahu beberapa rumah bandar yang mungkin mengubah fikirannya.