Massachusetts Millions
Dua orang Boston mengharapkan permulaan yang baik dengan berkongsi kemenangan loteri bernilai jutaan dolar. Dengan David sebagai pemandu mereka, mereka melawat rumah berabad-abad yang indah, penuh dengan sejarah dan mungkin hantu di Salem, Massachusetts.