Stay With Us, Madison
Madison Wells, seorang pelajar berusia 16 tahun di New Jersey, ditemui dibunuh di dapur ibu saudaranya. Apabila polis melihat hubungannya dengan seorang lelaki berusia 20 tahun, mereka menemui seusatu yang buruk.