A Killer Step
Tiffanie Adams mengandungkan anak pertamanya dan dia hilang dari rumahnya di Sullivan, Indiana. Ketika polis terdesak mencari jawapan, mereka terjumpa rahsia gelap tentang lelaki-lelaki dalam hidupnya.