Ridin' Dirty at Rednecks
Para pelumba bersiap sedia untuk acara paling liar di litar: Rednecks with Paychecks Fall Mud Crawl. Bryce Sparks menang untuk hadiahkan UTV baharu kepada anaknya, Randi mengatasi kemalangan traumatik dengan kemenangan, dua pemandu baharu bersaing.