MILF Told Me Not To Come
Janji temu glamping semalaman membuatkan Kelle bingung memilih Billy dan Jose. Yakin Stefany bermain, Ryan harap dapat menghidupkan semula hubungannya dengan Pola. Charlene mengejar Jimmy selepas urutan erotik. Hubungan Joey dan April panas.