More Family Time in Riviera Nayarit
Suami isteri mencari lebih banyak masa keluarga dengan anak perempuan mereka dan mencari rumah di Riviera Nayarit. Pendapatan sewa penting dan tidak keberatan projek pengubahsuaian juga, tetapi lebih suka sesuatu yang mereka boleh nikmati sekarang.