Dreams of Pickleball in San Carlos
Satu pasangan bersedia tukar musim sejuk Colorado dengan San Carlos yang indah dan hangat. Mahu tempat besar untuk layan tetamu, tetapi keinginan si wanita untuk pemandangan mungkin bertentangan dengan impian si lelaki untuk ada gelanggang bola pikel.