The World is Your Oyster in Huatulco
Pasangan yang bosan dengan hidup berlumba-lumba di Miami, Florida, bersedia untuk kehidupan santai di Huatulco, Mexico. Mencari kondominium di pusat dan berhampiran restoran serta pemandangan lautan dan ruang luar untuk tumbuh-tumbuhannya.