Tory’s Story
Adakah Tory Lanez menembak Megan Thee Stallion? Bukti perbicaraan menimbulkan keraguan terhadap tuduhan terhadap Tory, dan penyokong penyanyi rap itu mencabar naratif dengan dakwaan sistem undang-undang yang lemah sambil menimbulkan persoalan kontroversi.