Not My Baby
James upah pengurus PR, sangat mengecewakan Jessica. Jeanette pulang dari bercuti mendapati Whispers kebelakang. Kathleen mendedahkan Nate bukan pemilik restoran itu. Pada hari pop tiba, Nicole dan cef Edwin berselisih pendapat.