Salt Lake City, Utah
Casey Webb mengembara ke Salt Lake City, UT, untuk memberi penghormatan kepada tradisi pastrami berhias atas, merasai rasa manis dan masin Hawaii dan menghadapi beberapa kek panas untuk P.A.C. Cabaran Timbunan.