Blood
Selepas keputusan Jo yang mengejutkan, keluarga Torres bersedia untuk tinggal bersama keluarga Amaya. Sementara Leti bergelut dengan bahagiannya dalam perjanjian itu, Jo mendapat tahu rahsia Tony yang memecah-belahkan hubungan mereka.