Madurai
Madurai, nadi rohani Tamil Nadu, adalah perhentian seterusnya bagi Luke dalam lawatannya. Bekerjasama dengan wartawan makanan tempatan Harini, mereka mendedahkan permata masakan tersembunyi yang hanya diketahui oleh orang dalam bandar itu.