Putting Up Walls
Selepas menghabiskan malam terpisah, Jolie kembali ke rumah dan mendapati Jenn mempersoalkan motifnya. Joe memujuk Myesha, dan Charlie membantu Jen atasi ketakutannya. Ryan akhirnya bertanya kepada Shayla: adakah dia mahu atau tidak?