Land
Luangkan masa 24 jam dengan komuniti yang bergelut untuk bertahan dalam kemarau terburuk baru-baru ini. Ketahui percubaan seorang lelaki untuk menghentikan perarakan kejam padang pasir, dengan menanam keajaiban.