North Georgia Mountain Cabin Search
Sepasang suami isteri dan dua anak lelaki mereka suka aktiviti luar dan ingin tinggalkan pencakar langit Atlanta untuk pergunungan Georgia utara. Mereka berharap dapat mencari kabin dengan dapur sempurna, beranda dan pemandangan yang menakjubkan.