Big Bear Lake Dream Cabin
Pasangan ini mencari sebuah kabin kayu yang cukup besar untuk seluruh keluarga mereka di Big Bear Lake, CA. Mereka suka aktiviti bermusim dan mahu kabin berdekatan resort ski dan mempunyai hartanah tepi tasik dengan pemandangan gunung.