So Old Matt Roloff's Gonna Die?
Prosedur perubatan Matt membuat dia dan Caryn gelisah ketika mereka memikirkan masa depan bersama. Amy dan Chris membuat rancangan untuk kutipan dana yang akan datang. Zach dan Jackson merancang perkhemahan keluarga, tetapi Tori tidak bersependapat.