Let Me See You Jet Low
Satu pasangan perlu bantuan untuk mengubah dua bilik menjadi teater tingkat bawah impian mereka. Lil Jon dan Anitra dipanggil untuk kepakaran dan visi mereka, dan Jon berhasrat untuk mengubah ruang secara kreatif menjadi jet peribadi mewah kelas pertama!