Insects
Terdapat lebih banyak spesies serangga daripada semua spesies haiwan lain. Semua serangga mempunyai bentuk badan asas yang sama, tapi perkara yang setiap serangga ini boleh lakukan dengan enam kaki dan badannya menjadikannya amat hebat.