Everybody Takes A Beating Sometime
Keluarga Bell mengumumkan tuntutan mereka, yang membawa kepada kesan yang hampir serta-merta pada tugas itu. Angela cuba mengambil anak-anaknya daripada cengkaman Wheatley. Stabler meletakkan sentuhan akhir pada rancangan yang lama dinantikan.