Chapter Six: Luck Is an Art
Dalam siri dokumentari enam bahagian ini, pelakon dan pengarah, Ethan Hawke meneroka kisah cinta dan legasi berkekalan milik legenda Hollywood, Joanne Woodward dan Paul Newman.