A Family Affair on the Southern Tier
Pasangan New Jersey berusaha penuhi impian seumur hidup untuk beli rumah dekat keluarga mereka di Southern Tier New York. Mereka cari kabin lapuk yang mereka boleh ubah suai jadi persinggahan selesa tempat keluarga mereka boleh nikmati kehidupan tasik.