Apabila lubang benam besar muncul di Los Angeles, keluarga Harris terpisah dua. Eve dan anaknya dihantar ke dunia purba yang misteri. Gavin mendapat tahu visi yang menghantuinya selama ini mungkin menyimpan kunci yang akan membawa mereka pulang.