First Food Jobs
Hos The Kitchen kongsi resipi yang diilhamkan oleh pekerjaan makanan pertama. Sunny kembali ke zaman pandu lalu dengan Jus Limau Ceri Nacogdoches, Geoffrey memasak Stik dan Kentang Goreng Bistro dan Alex membuat semula Ikan dengan Salsa Verde pertamanya.