Totally Awesome Party!
Hos Jeff Mauro dan tiga cef berbakat ke Farmingdale, NY, untuk adakan pertandingan memasak di Parti Prom 80-an kejiranan. Cef Julian Rodarte membantu Jeff menilai ketika cef-cef membuat makan tengah hari bistro Perancis dan makan malam prom mewah.