Empayar LVMH Bernard Arnault ingin mengambil alih House of Gucci. Tom Ford dan Domenico De Sole - duo yang bertanggungjawab untuk kebangkitan semula Gucci tahun 90-an yang menakjubkan - berjuang kembali untuk melindungi hak mereka.