Deadliest Car
Pelanggan baru, Rick Mezich dari "Deadliest Catch," menguji kehebatan reka bentuk Dave pada CF1nya, sementara kedai upholsteri mempamerkan beberapa proses baru yang telah dibangunkan untuk melancarkan binaan.