Just Koalas
Just Koala dirungkai sebagai sumber berharga, memelihara kesedaran dan penghargaan bagi makhluk menjadi lambang ini, menyokong inisiatif pemuliharaan untuk menjaga tempat tinggal mereka di tanah ekologi Australia.