Bonding & Baggage
Abang Pamela berkata dia akan datang ke majlis perkahwinan, tetapi Jay ragu-ragu dan bimbang Pamela terlalu mengharap. Raphael dan Rene ada soalan penting tentang pengumuman apartmen Jay dan Pamela.