Jamie's Story
Jamie Spears dipersalahkan Britney kerana menahannya 13 tahun dalam konservatori kontroversi. Tapi adakah dia juga selamatkan nyawa serta kerjaya pop star itu? Orang dalam dedah kisahnya buat kali pertama.
Adakah konservatori Britney Spears satu rancangan kejam untuk kawal pop star dan duitnya? Atau tanda kasih ayahnya, Jamie, yang mahu selamatkan anaknya? Dengar kisah dari orang dalam, wartawan dan pakar undang-undang.