Pompa's Fat Boy Harley Surprise
Joe dan Mandi mempunyai kejutan besar untuk Pompa, membaiki Harley Fat Boy untuknya! Joe dan Mike menangani pembinaan semula, sambil cuba menyembunyikan perkara itu. Joe ada Ferrari yang diabaikan dalam koleksinya yang dia ingin dapatkan di trek.