Helicopter Hold-Up
Pusat ibu pejabat sebuah syarikat keselamatandi Stockholm menjadi sasaran untuk rompakan luar biasa dengan ketepatan tentera. Pada 2009, penjenayah Sweden menggunakan helikopter dan bahan letupan untuk menipu polis dan terbang dengan beg-beg wang tunai.