The Cheesecake Factory
Rhett dan Link pergi ke belakang tabir di The Cheesecake Factory untuk mengetahui bagaimana menu besar mereka menjadi begitu besar dan bagaimana mereka berjaya menyediakan semuanya dari awal. Mereka juga mencuba hiasan kek keju.