I Don't Fart, I Poot!
Janelle sudah muak dengan bebelan Tina dan membuat cadangan berani, Lori ambil alih janji temu gaun pengantin Tash, Kris dan Shirlene akhirnya berhadapan satu sama lain, dan Dia ganggu janji temu Shahid dan Nylah ketika dia mengakui sakit gigi.