Nowhere to Hide
Di arena terbuka padang rumput dan padang pasir, pemangsa seperti cheetah, helang botak dan singa biasanya boleh melihat mangsa mereka, tetapi mangsa mereka boleh melihatnya juga. Dengan pemandangan terbuka, unsur kejutan sukar dimenangi.