Supersonic Owls and Invisible Octopuses
Pakar burung mendedahkan cara burung hantu kandang cantik menangkap mangsa yang tak dilihatnya. Di Afrika, sekumpulan anjing liar menunjukkan kemahiran taktikal dan komunikasi, membawa gelaran sebagai pemburu paling berjaya di Afrika.