Human Error
Episod terakhir. Sepasang suami isteri membuat percubaan berbahaya merentasi laut dari Cuba untuk mendapatkan diagnosis daripada House. Pasukan House berpecah belah sementara Foreman menyelesaikan kes terakhirnya di hospital Princeton-Plainsboro.