Independent Again in California
Seorang pembeli bujang bersedia membeli rumahnya sendiri di Los Angeles. Dia mencari rumah keluarga tunggal yang dikemas kini di bandar, tetapi ibunya berpendapat kondo penyelenggaraan rendah di pinggir bandar lebih baik.