Looking for High Ground in Hilo
Pekerjaan baru menggerakkan garis masa pasangan iniuntuk berpindah secara kekal ke Hilo, Hawaii. Seorang impikan hidup di tepi pantai, seorang lagi mempunyai kebimbangan keselamatan tentang risiko tsunami yang sangat nyata.