Dreaming Big in Detroit
Selepas sekian lama menyewa, seorang veteran tentera mencari rumah impiannya di Detroit. Dia mencari rumah keluarga tunggal kecil dengan almari pakaian yang cukup besar untuk pakaiannya yang banyak, dan dia juga buta, jadi kebolehcapaian amat penting.