Tripping Over Toys in Illinois
Pasangan di pinggir bandar Chicago perlukan lebih banyak ruang untuk keluarga mereka yang semakin membesar. Si isteri mahu belanjakan lebih sedikit untuk sesuatu yang selesa, tetapi suami lebih suka berbelanja dengan sesuatu yang lebih banyak ruang.