Dua sahabat impikan apartmen tidak jauh dari pusat bandar, yang masih mempunyai kenyamanan bangunan hijau dan suasana taman yang sihat. Bersama-sama, mereka menyaring melalui hutan harta tanah Kuala Lumpur dengan harapan untuk menemui sebuah permata.