Nudist Newcomers in Florida
Selepas bertahun-tahun melawat resort nudis pada hujung minggu, pasangan berusia bersedia untuk pindah sepenuh masa ke komuniti nudis Florida. April, ejen pakar dalam hartanah komuniti nudis, bantu bimbing pasangan itu dalam pencarian mereka.