The Barrel
Di pinggir Miami, seorang ibu gigih dari Trinidad lenyap tanpa jejak. Detektif Danny Smith dan Jonathan Zeller membongkar rahsia hidupnya tetapi terhenti sehingga mereka mencipta kaedah luar biasa untuk menangkap pelakunya.